- Привіт, любі дітлахи! Пропоную сьогодні попрацювати із...
Ми кажемо: вона тече;
Ми кажемо: вона виблискує;
Вона біжить завжди вперед,
Але нікуди не тікає.
- Так, вода. До речі, кажуть, що дітям треба пити не за графіком, а орієнтуючись на відчуття спраги. Водночас, дітям слід нагадувати про пиття, тому що ви погано розрізняєте сигнали тіла про спрагу, і більш ризикуєте наразитися на зневоднення. Дітям радять споживати воду впродовж всього дня і особливо під час активних ігор чи занять спортом.
Кількість води, яку має споживати дитина протягом дня, залежить від багатьох факторів: статі, віку, рівню фізичної активності, температури повітря, погодних умов та клімату.
- Тому раджу прислухатись до порад батьків та пити чимало, адже кожен з вас любить побігати!!!
- Сьогодні пропоную покерувати роботом, адже він хоче пити, але не знає як це робити, так як його на це не запрограмували. Ви його конструктор, завданням якого є програмування дій "робота" з допомогою точно визначених чергових операцій, дозволяючи випити воду з стакана.
-Ось, наприклад, я керую своїм роботом:
"Встань, відведи праву ногу вперед, пристав ліву, витягни руку вперед, поверни трошки вліво, нахились вперед."
При цьому хтось з батьків повинен виконувати роль робота. "Робот" реагує тільки на команди конструктора і точно їх виконує.
- А тепер поміняйтесь місцями, ви - робот, а хтось з батьків - конструктор!!!
- Супер, а тепер перегляньте цікавий мультфільм- загадку про робота Віктора.