Основні завдання полягають
у формуванні таких компетентностей:
пізнавальної
– забезпечує ознайомлення з поняттями та знаннями, що стосуються казки,
оповідання, вірша, прислів’їв, прикмет, обрядових пісень, загадок, чистомовок,
їх структури, особливості побудови, характеристики персонажів творів,
особливостей усної народної творчості та літературних творів;
практичної –
сприяє оволодінню навичками слухати і розуміти зміст твору, відповідати на
запитання за змістом, відтворювати зміст знайомих творів у активній
художньо-мовленнєвій діяльності, вивчати вірші та різноманітні твори усної
народної творчості, використовувати їх в іграх з іграшками, загадувати знайомі
загадки, оцінювати та обґрунтовувати моральну оцінку поведінки героїв,
розрізняти жанри творів;
творчої – забезпечує
формування творчих здібностей вихованців у процесі оволодіння іграми–драматизаціями,
інсценізаціями, декламування поетичних творів, складання казок,
монологів-описів, розповідей, малювання ілюстрацій до творів, співвідношення
змісту художнього тексту з власною поведінкою та поведінкою навколишніх,
визначення позитивних та негативних рис персонажів, оцінювання вчинків героїв,
відчуття характеру творів, авторської інтонації.
Немає коментарів:
Дописати коментар