Гурток "Чомусик" |
Мета гуртка – сприяти формуванню в дітей самосвідомості, самооцінки й почуття власної гідності як основи становлення гармонійно-розвиненої особистості, розвивати в учасників групи навички спілкування та вміння співпрацювати, надавати один одному емоційну підтримку, зафіксувати у свідомості присутніх форми шанобливого ставлення до людини.
Основні завдання
полягають у формуванні таких компетентностей:
- пізнавальної– забезпечує ознайомлення з поняттями та знаннями, що стосуються засобів
спілкування (вербальні та невербальні), засобів ефективної взаємодії, прикладів
ефективного спілкування у конфліктних ситуаціях, основних емоцій людини,
власних почуттів, думок та хвилювань, шляхів вирішення конфліктів, пізнання
власного «Я», різносторонньої ідентифікації дитини, передбачення власного
майбутнього (шляхів його удосконалення), особливостей сфери спілкування,
сімейних взаємин, особистісних особливостей;
- практичної
– сприяє оволодінню навичками внутрішньої
активності, соціальної довіри, самостійного вирішення проблем, адекватної
самооцінки, розуміння власного емоційного прояву, вираження та контролю,
відчуття емоцій інших людей, передавання своїх почуттів за допомогою жестів,
міміки та пантоміміки, пізнання та творчої діяльності, сумісної діяльності,
співпрацювання з іншими, уважного і доброзичливого ставлення до інших людей,
підвищеної самостійності, теплого відношення до членів родини, знаходження
шляхів вирішення конфліктних ситуацій, самоконтролю, порівняння себе з іншими,
виконання доручень, адекватного відношення до успіхів та невдач; методикою виконання групових психологічних ігор «Я і мої емоції», «Я і
моя мова», «Я і моє тіло», «Я і я», «Я та інші», «Я і моя сім’я»; ігор та
вправ, спрямованих на корекцію конфліктності, вправ для формування адекватної
самооцінки, вправ, спрямованих на подолання сором’язливості, ігор та вправ,
спрямованих на подолання замкнутості; рисункових тестів;
- творчої – забезпечує формування творчих здібностей вихованців у процесі оволодіння мімічними м’язами обличчя і зв’язаними з ними рухами емоційних виражень, сприймання відтінків кольорів, розігрування ситуацій та вираження емоцій людей, їх ставлення, діалогічного та монологічного мовлення, перевтілення у тварин, інших казкових героїв, виконання психологічних методик (індивідуальних, парних, фронтальних), декламування віршів, складання продовження речень, оповідань, відгадування загадок;
- соціальної – сприяє вихованню дбайливого ставлення до надбань світової та вітчизняної культури, духовних та матеріальних цінностей рідного краю, народних традицій; самореалізації особистості в соціумі; професійному самовизначенню.
Немає коментарів:
Дописати коментар