Гурток "Веселі пальчики"

Гурток "Веселі пальчики"




Мета програми «Веселі пальчики» передбачає формування технічних навичок (вміння правильно користуватися письмовим приладдям, координувати рухи руки, дотримуватися гігієнічних правил тощо), графічних (вміння зображувати окремі елементи букв та їх поєднання – правильний нахил, розмір, розташування елементів літер у рядку тощо), орфографічних (вміння правильно визначати звуковий склад слів та писати їх друкованими літерами у клітинках).
     Основні завдання полягають у формуванні таких компетентностей:
*    пізнавальної – забезпечує ознайомлення з поняттями та знаннями, що стосуються письмового приладдя (прописами, зошитом у косу лінію, ручкою, олівцем); різних видів ліній (пряма, похила, крива, ламана); частин клітинки, будови робочого рядка, дев’яти основних та декількох допоміжних елементів літер, умовних позначок прописів та графічної сітки зошита;
*    практичної – сприяє оволодінню навичками: технічними (вміння правильно сидіти під час письма, тримати ручку, рухати ручкою уздовж рядка, розташовувати зошит на парті, пересувати його в процесі письма); графічні (вміння зображувати елементи літер – правильний нахил, розмір, розташування елементів літер у робочому рядку та друкованих букв у клітинці); орфографічні (вміння правильно називати і розрізняти елементи літер (основні, допоміжні), рядкові та великі, рукописні та друковані літери українського алфавіту, аналізувати зображення друкованої та рукописної букви, зіставляти та порівнювати їх складові); методикою виконання пальчикової гімнастики, малювання, штрихування, обведення по контуру, зорових та слухових графічних диктантів, зображення візерунків різних ліній, письма розчерків, елементів літер, проведення протягом півхвилини безвідривної лінії на папері;
*    творчої – забезпечує формування творчих здібностей вихованців у процесі оволодіння письма як нового виду діяльності (письмо «в повітрі», мокрим пензлем на дошці, пальцем по спині сусіда, по парті, обведення «елемента-шершавчика», конструювання, моделювання з мотузочок, магнітів, природного матеріалу, «вишивання» елемента літери по оксамитовому паперу, ліплення елемента з пластиліну, створення художньо-зорових образів елементів букв);
*    соціальної – сприяє вихованню дбайливого ставлення до надбань світової та вітчизняної культури, духовних та матеріальних цінностей рідного краю, народних традицій; самореалізації особистості в соціумі; професійному самовизначенню.
 




Немає коментарів:

Дописати коментар

Творче об'єднання раннього розвитку дитини "Малюк"