|
Гурток "Веселі пальчики"
|
Мета
програми «Веселі пальчики» передбачає формування технічних навичок (вміння правильно користуватися письмовим
приладдям, координувати рухи руки, дотримуватися гігієнічних правил тощо), графічних (вміння зображувати окремі
елементи букв та їх поєднання – правильний нахил, розмір, розташування
елементів літер у рядку тощо), орфографічних
(вміння правильно визначати звуковий склад слів та писати їх
друкованими літерами у клітинках).
Основні завдання полягають у формуванні таких
компетентностей:
пізнавальної
– забезпечує ознайомлення з поняттями та знаннями, що стосуються письмового
приладдя (прописами, зошитом у косу лінію, ручкою, олівцем); різних видів ліній
(пряма, похила, крива, ламана); частин клітинки, будови робочого рядка, дев’яти
основних та декількох допоміжних елементів літер, умовних позначок прописів та
графічної сітки зошита;
практичної
– сприяє оволодінню навичками: технічними (вміння правильно
сидіти під час письма, тримати ручку, рухати ручкою уздовж рядка, розташовувати
зошит на парті, пересувати його в процесі письма); графічні (вміння зображувати
елементи літер – правильний нахил, розмір, розташування елементів літер у
робочому рядку та друкованих букв у клітинці); орфографічні (вміння правильно
називати і розрізняти елементи літер (основні, допоміжні), рядкові та великі,
рукописні та друковані літери українського алфавіту, аналізувати зображення
друкованої та рукописної букви, зіставляти та порівнювати їх складові); методикою виконання пальчикової
гімнастики, малювання, штрихування, обведення по контуру, зорових та слухових
графічних диктантів, зображення візерунків різних ліній, письма розчерків,
елементів літер, проведення протягом півхвилини безвідривної лінії на папері;
творчої
– забезпечує формування творчих здібностей вихованців у
процесі оволодіння письма як нового виду діяльності (письмо «в повітрі», мокрим
пензлем на дошці, пальцем по спині сусіда, по парті, обведення
«елемента-шершавчика», конструювання, моделювання з мотузочок, магнітів,
природного матеріалу, «вишивання» елемента літери по оксамитовому паперу,
ліплення елемента з пластиліну, створення художньо-зорових образів елементів
букв);
соціальної
– сприяє вихованню дбайливого ставлення до надбань світової та вітчизняної
культури, духовних та матеріальних цінностей рідного краю, народних традицій;
самореалізації особистості в соціумі; професійному самовизначенню.
Немає коментарів:
Дописати коментар