середу, 20 травня 2020 р.

Аналіз змісту дитячої самосвідомості

- Привіт-привіт!!! Як ми вже довго не бачились. Тепер доводиться тільки згадувати, як ми щороку разом ошатно одягались у цей день. Класна кімната була заповнена різнобаврвною красою!!!
- Чому вони такі різні?!Переглянь відео та дізнайся.



- Тепер ви вже знаєте відповідь на це запитання. А от чи знаєте ви себе?!
- Сьогодні ми це перевіримо. Для цього вам потрібно відповісти на декілька запитань. Готові?!
- Отже, думаємо і відповідаємо!
1. Що ти більше всього на світі любиш? Що взагалі ти любиш, що тобі подобається? 
2. Що ти більше всього на світі не любиш? Чого ти взагалі не любиш, що тобі не подобається? 
3. Уяви собі людину, яка тобі так подобається, що ти хотів би бути таким, як вона, чи хотів би бути схожим на неї. Яка це людина? Якою ти хотів би бути? На кого ти б хотів бути схожим?
4. Уяви собі людину, яка тобі так не подобається, що ти не хочеш бути не неї схожим. Яка це людина? Яким би ти не хотів бути? На кого ти не хочеш бути схожим? 
5. Що ти можеш розказати про себе? Який ти сам?
- Молодці!!! Бачу, що ви себе добре знаєте. Тож, сьогодні пропоную дивитись у дзеркало і бачити себе таким, якими ви хочете бути!!!


Тест "Класифікація"

- Привіт усім усміхненим діткам!!! Сподіваюсь, що ви пам'ятаєте всі геометричні фігури. Пригадайте, переглянувши відео!!!
- А тепер розгляньте фігури та розкладіть ці карти на групи так, щоб підходили одна до одної, були чимось схожі.
- Чому ви  саме так склали? Що в них спільне?
- Тож, знову розкладіть всі картки на групи, але вже не так, як минулого разу. Чому ви  саме так склали? Що в них спільне?
- Пропоную третій раз розкласти всі картки на групи, але вже не так, як минулого разу. Чому ви  саме так склали? Що в них спільне?
- Отже, предмети ми ділимо за величиною, за формою, за кольором.

Творче об'єднання раннього розвитку дитини "Малюк"