Гурток "Пізнайко"

Гурток "Пізнайко"



Мета гуртка – формування психічних якостей, що забезпечують успішну адаптацію дитини до школи; цілеспрямований розвиток, вдосконалення комунікативних навичок, довільності поведінки, соціальних і пізнавальних спонукань до навчання; розвиток емоційної сфери; інтелектуальних та творчих здібностей.       
     Основні завдання полягають у формуванні таких компетентностей:
*    пізнавальної – забезпечує ознайомлення з поняттями та знаннями, що стосуються засобів спілкування, навколишньої дійсності, граматичної системи мовлення, словникового запасу (визначення, синоніми, антоніми); параметрів величини (довжина, висота, ширина); характеристики простору (відстань, напрямок); геометричних форм та фігур (плоскі, об’ємні);
*    практичної – сприяє оволодінню навичками колективного обговорення завдань, взаємодії та доброзичливого ставлення до однолітків, встановлення позитивних взаємин з оточуючими, монологічного та діалогічного мовлення, роботи за зразком та відповідно до інструкції педагога, планування власного мовлення, самостійної навчальної діяльності, довільної регуляції поведінки, природної рухової активності, самоконтролю, просторової орієнтації в зошиті та приміщенні, маніпулювання образами; методикою виконання рисункових тестів; комунікативних ігор (ігор -енергізаторів, ігор-оптимізаторів); ігор із розвитку мовленнєвої та розумової діяльності; ігор із розвитку довільності; рухливих ігор; ігор, спрямованих на розвиток просторових уявлень (на сприйняття величини, форми, простору, для розвинення окоміру); інтелектуальних тренінгів; тестів діагностики готовності дітей до навчання; психологічних методик;
*    творчої – забезпечує формування творчих здібностей вихованців у процесі оволодіння комунікативними навичками, мовленнєвою та мисленнєвою діяльністю, довільністю психічної діяльності, просторовими уявленнями, удосконалення рівня розвитку інтелектуальних здібностей (уваги, слухової і зорової пам’яті, мислення, фонематичного слуху, умовиводів), довільної регуляції діяльності (вміння підпорядковувати свої дії поставленому завданню), саморегуляції, розумової активності дитини;

соціальної – сприяє вихованню дбайливого ставлення до надбань світової та вітчизняної культури, духовних та матеріальних цінностей рідного краю, народних традицій; самореалізації особистості в соціумі; професійному самовизначенню

Немає коментарів:

Дописати коментар

Творче об'єднання раннього розвитку дитини "Малюк"