Я всміхаюсь
сонечку – здрастуй золоте!
Я всміхаюсь
квіточці – хай вона цвіте!
Я всміхаюсь
друзям – зичу їм тепла.
Гостям
усміхаюся – зичу їм добра!
А тепер
зручно сідаємо
Наше заняття-мандрівку починаємо!
У замку чарівному,
Де багато підвіконня,
Сьогодні
проведемо
Незвичайне
наше заняття.
Ми біля
замку, друже, глянь,
Повен він
дивувань:
Тут звірів
навчають
У
справжнісінькій школі.
Учитель –
тітонька Сова
Зібрала
учнів доволі.
- Сьогодні
ми запрошені на заняття до тітоньки Сови, в її наукове дупло-замок. Саме зараз
туди вирушає казковий автобус.
- Мерщій у автобус сідаймо! Урок тітоньки Сови послухаймо!
А вона розповідає казку про Олівець та лінійку. Ось
ви послухайте, та скажіть, які лінії допомагає писати олівцю лінійка.
Лежав собі Олівець-Малювець зі своїм
братиком в барвистій коробці. Раптом коробка відкрилася і хтось схопив саме
простого Олівця-Малювця.
- Ой,
що ж це зі мною будуть робити? - злякався Олівець.
А його взяли, одним кінцем заклали в
струганку, і він відчув, як закружляло все довкола у швидкому танці. Та раптом
танець закінчився, і він звільнився від стругалки. І що ви думаєте він побачив?
Правильно, у нього з'явився гострий
графітний носик. Він Олівцю-Малювцю дуже сподобався.
- Але ж для чого він мені здався? - подумав Олівець.
І в цю ж хвилину його знову взяли в руки і
торкнулися його гострим носиком паперу. О, диво! На папері з'явилася лінія.
- Та
це ж чудово! - зрадів Олівець. - Це ж я можу будь-кого намалювати своїм чудовим
носиком.
В одному простому Олівці жили-були пряма,
крива, похила, ламана Лінії.
Всі вони були різні і, ясна річ, призначення мали
неоднакове. Однак, лінії цього не знали, а тому з'являлися з Олівця, коли їм
заманеться. Виходила велика плутанина. Олівець зовсім було втратив голову, та,
на щастя, зустрів Гумку. Розповів їй про свою біду, а Гумка й каже: "Я
тобі допоможу. Тільки-но з'явиться не та лінія, я її одразу ж витру".
Почав Олівець обводити контур, та раптом -
ламана лінія. Гумка її одразу ж й витерла. Злякалися Лінії, перестали
вискакувати з Олівця, коли їм заманеться, почали дотримуватися черги. Так Гумка
допомогла Олівцю привчити Лінії до порядку. А пряма та похила лінії взагалі
боялись виходити на вулицю, поки лінійка не запросила їх погуляти. З того часу
тільки з лінійкою вони прогулюються.
- То які лінії найбільше боялись гуляти?
- Хто допоміг їм подолати страх?
- Тепер тільки за допомогою лінійки можна
написати красиві прямі та похилі лінії.
- Зараз ми з вами навчимось креслити прямі
лінії за допомогою лінійки. При проведенні лінії олівцем його легенько
притискають до ребра лінійки і до паперу, нахиляючи у бік руху. Кінчик мізинця
при цьому повинен ковзати по лінійці. Олівець дещо нахилений від себе (від учня),
а лінійку при кресленні потрібно притримувати (притискати до паперу) чотирма
розведеними пальцями (без великого), або трьома зведеними (без мізинця) і
відведеним великим пальцем. Рука повинна бути ближче до середини лінії, яку
потрібно накреслити.
- Перед тим, як креслити лінії, повторимо їх різновиди, переглянувши відео:
- Отже, домашнє завдання є ! Бажаю Вам легкого креслення😘!
Немає коментарів:
Дописати коментар